În luna decembrie 2017 a fost semnată Decizia de finanțare din Instrumente Structurale pentru proiectul „Campanii de comunicare pentru promovarea fondurilor ESI 2014-2020”, cod proiect 1.2.057, Axa Prioritară 1, obiectivul specific 1.2.

Asistenţa comunitară nerambursabilă este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) prin Programul Operațional Asistență Tehnică 2014-2020:

  • Obiectivul specific 1.2. - Asigurarea transparenței și credibilității FESI și a rolului Politicii de Coeziune a UE
  • Acțiunea 1.2.1. - Activități de diseminare a informaţiilor şi de informare şi publicitate cu privire la FESI și la POAT, POIM și POC.

Obiectivul general al proiectului este de creştere a nivelul de conştientizare al publicului larg cu privire la contribuţia Uniunii Europene la dezvoltarea României prin implementarea programelor operaţionale finanţate din Fondurile ESI 2014 - 2020 care aduc beneficii la nivelul întregii societăţi.

Obiectivul specific al proiectului este acela de a promova şi transmite informații referitoare la Fondurile ESI 2014 - 2020, asigurând o diseminare coordonată la nivel naţional a mesajelor pe aceasta temă şi monitorizarea felului în care acestea sunt receptate la nivelul publicului larg şi a mass-media.

Beneficiarul proiectului: Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Serviciul Comunicare Instrumente Structurale și Helpdesk

Rezultatele prevăzute ale proiectului sunt două campanii integrate de comunicare care vor presupune fiecare:

  • 3 spoturi TV de aprox. 30 de secunde difuzate pe minim 6 posturi de televiziune naţională;
  • 3 spoturi radio de aprox. 30 de secunde difuzate pe minim 4 posturi Radio la nivel naţional;
  • 3 bannere online postate fiecare pe minim 50 site-uri;
  • Promovare prin media socială;
  • 115 de panouri publicitare (din care aproximativ 75% statice și 25% digitale) outdoor și indoor în provincie şi în Bucureşti;
  • 12 machete presă/publireportaje cu apariţie săptămânală în minim 4 ziare
  • 1 afiş în minim 3.000 de exemplare;
  • 3.000 de seturi de obiecte promoționale;
  • 1 broşură cu informaţii generale privind fondurile ESI în minim 2.500 de exemplare;
  • 1 eveniment de lansare a campaniei integrate de comunicare.

Valoarea totală a proiectului este de 17.105.560,15 lei, din care finanțare nerambursabilă FEDR 14.487.554,17 lei.
Durata proiectului este de 43 luni, respectiv de la 1.06.2017 până la 31.12.2020.

Date de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POAT 2014 – 2020.