În luna ianuarie 2018 a fost semnată Decizia de finanțare pentru proiectul “Sprijin pentru Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene/Ministerul Fondurilor Europene, inclusiv AM POAT, AM POC, AM/OIR POIM, prin asigurarea suportului logistic necesar desfășurării activității zilnice (I)”, cod proiect 2.1.052, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POAT 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Sprijin pentru coordonarea, gestionarea și controlul FESI, Obiectivul specific 2.1. Îmbunătățirea cadrului de reglementare, strategic și procedural pentru coordonarea și implementarea FESI, Acțiunea 2.1.1. Activități pentru îmbunătățirea cadrului și condițiilor pentru coordonarea și controlul FESI și pentru gestionarea POAT, POIM ȘI POC.

Obiectivul general al proiectului este de a sprijini MDRAPFE în coordonarea FESI și gestionarea POC, POIM și POAT 2014-2020 prin asigurarea suportului logistic (organizare evenimente, servicii poștale și de curierat, echipamente IT, etc) necesar desfășurării activității zilnice în condiții optime.

Obiectivele specifice ale proiectului:

Obiectivul specific 1: Asigurarea condițiilor optime pentru organizarea de evenimente, reuniuni, workshop-uri, sesiuni, etc., Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene având responsabilitatea gestionării și implementării asistenței financiare nerambursabile alocate României.

Obiectivul specific 2: Asigurarea suportului logistic necesar desfășurării în condiții optime a activității zilnice a direcțiilor MDRAPFE, eligibile din POAT, prin asigurarea de servicii poștale și de curierat, servicii de traduceri, servicii de legatorie, furnizare hârtie, furnizare echipamente IT, etc.

Beneficiar: Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene

Rezultatele prevăzute ale proiectului:

1) Organizarea în bune condiții a celei de-a doua reuniuni a comitetului de monitorizare POIM 2014-2020, în perioada – 17÷19 noiembrie 2015, în Sibiu.

2) Organizarea în bune condiții a celei de-a IV-a reuniuni a comitetului de monitorizare POAT 2014-2020 în data de 24 mai 2016, în București.

3) Organizarea în bune condiții a celei de-a II-a reuniuni a grupului de lucru funcțional asistență tehnică (GLAT) și resurse umane 2014-2020, în 25 mai 2016, în București.

4) Organizarea în bune condiții a primei reuniuni a comitetului de monitorizare a Programului Operațional Competitivitate din anul 2016, în 26 mai 2016, în București.

5) Organizarea în bune condiții a celei de-a III-a reuniuni a comitetului de monitorizare pentru Programul Operațional Infrastructura Mare – POIM, precum și pentru organizarea celor trei reuniuni ale sub-comitetelor sectoriale (mediu, transport, energie), în perioada 01-03.06.2016, în București.

6) Organizarea în bune condiții a evenimentelor estimate a se desfășura în 36 de luni, de la intrarea în vigoare a acordului cadru, pentru următoarele structuri: Direcția de analiza şi programare (DAP) și Serviciul Evaluare Programe (SEP) din cadrul Direcției Generale Programare, SMIS, Coordonare Sistem și Evaluare Programe Europene (DGPSCSEPE), Direcția Coordonare Sistem și Monitorizare (DCSM) din cadrul Direcției Generale Programare, SMIS, Coordonare Sistem şi Evaluare Programe Europene (DGPSCSEPE), Direcția Generală Asistență Tehnică Programe Europene (DGATPE), Direcția Generală Programe Europene Competitivitate (DGPEC), Direcția Generală Programe Europene Infrastructură Mare (DGPEIM).

7) Organizarea în bune condiții a primelor reuniuni ordinare din anul 2015 ale Comitetelor de Monitorizare pentru POC si POAT 2014-2020 în data de 25, respectiv 26 februarie 2015, în București.

8) Achiziționarea în bune condiții a materialelor promoționale pentru promovarea POIM și POAT în cadrul evenimentelor privind gestionarea Instrumentelor Structurale și a Fondurilor ESI alocate României în perioada de programare 2014 – 2020.

9) 1 set echipamente IT achiziționate (274 computere birou + sistem de operare, 15 computere portabile + sistem de operare, 3 tablete PC + sistem de operare, 2 aparate fax, 8 imprimante laser alb/negru A4, 30 imprimante laser color A4, 8 multifuncționale alb/negru A3+A4, 8 multifuncționale color, 1 plotter A0, 1 aparat îndosariere cu inele din plastic); 175 cabluri achiziționate; 3 HDD- uri externe pentru DGPC achiziționate în anul 2016.

10) 1 set de echipamente IT ( 2 multifuncționale color (A3 si A4), 14 computere de birou inclusiv monitor și accesorii și Sistem de Operare (OEM), 2 distrugătoare de documente, 12 laptopuri (mouse și geantă transport incluse), 6 imprimante portabile și 6 scannere portabile) achiziționate pentru DGATPE.

11) 180 stampile achiziționate.

12) 2 reportofoane achiziționate.

13) 1 set furnitură necesară alimentării echipamentelor MFE în centrul de date al STS (2 contori electronici trifazici 80 A, 4 siguranțe automate trifazate 16A-curba protecție C, 10 metri cablu alimentare 5x4 tip MYYM, 4 cuple 32A trifazice tip IEC 309 MAMA) achiziționate.

14) 3 telemetre achiziționate pentru DRI POIM.

15) 35.000 topuri de hârtie format A4 achiziționate și 4.400 topuri de hârtie format A3 achiziționate.

16) Servicii poștale și de curierat achiziționate.

17) 6.400 pagini traduse.

18) 12.365 metri liniari de documente legate.

Valoarea totală a proiectului: 10.955.443,19 lei, valoare eligibilă este de 10.848.503,55 lei (din care FEDR 9.188.140,08 lei și cofinanțare 1.660.363,47 lei).

Durata proiectului: 65 luni, respectiv de la 16.02.2015 până la 30.06.2020.

Date de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

“Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POAT 2014-2020”