AM POC lansează apelul Consolidarea şi asigurarea interoperabilității sistemelor IT dedicate serviciilor de e-guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente de viața – Secţiunea E-GUVERNARE – EVENIMENTE DE VIAȚĂ



  • Program operațional
    POC

Data: 06.02.2018

Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Competitivitate din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administrației Publice şi Fondurilor Europene lansează Ghidul Solicitantului Consolidarea şi asigurarea interoperabilității sistemelor informatice dedicate serviciilor de e-guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente din viața cetățenilor şi întreprinderilor, dezvoltarea cloud computing guvernamental şi a comunicării media sociale, a Open Data şi Big Data – SECȚIUNEA E-GUVERNARE – EVENIMENTE DE VIAȚĂ, aprobat prin Ordinul ministrului delegat pentru fonduri europene nr. 1950/29.01.2018 și apelul de proiecte de tip non-competitiv, cu depunere continuă până la epuizarea bugetului alocat.

În cadrul acestui apel, se va finanța un proiect care vizează creșterea transparenței și interacțiunii ONRC cu cetățenii, precum şi îmbunătăţirea eficienţei interne prin creşterea nivelului de sofisticare a serviciilor existente.

Prezentul apel de proiecte, aferent Axei Prioritare 2 a Programului Operațional Competitivitate, are un buget alocat de 138.322.266 lei (contribuția UE şi contribuția națională).

Sistemul informatic MySMIS 2014+ se va deschide în data de 06.02.2018, ora 09.00, urmând a se închide la epuizarea bugetului alocat.


Pentru cautare avansată, va rugăm sa va logați !