În luna decembrie 2015 s-a finalizat implementarea proiectului –„Servicii suport pentru produsele software IBM utilizate de aplicația MySMIS”, aferent Axei Prioritare 2 “Dezvoltarea în continuare și sprijin pentru funcționarea Sistemului Unic de Management al Informației”, DMI 2.4 “Achizitia de echipamente si servicii TI&C”, cofinanţat din FEDR prin Programul Operaţional Asistenţă Tehnică 2007-2013.

Beneficiarul acestui proiect a fost Direcția IT și Coordonare SMIS(cod MySMIS 6057; cod SMIS 59425) din cadrul Ministerului Fondurilor Europene.

Proiectul a avut o perioada de implementare de 14 luni cu scopul acordarii de support necesar produselor software IBM deținute de către Ministerului Fondurilor Europene, astfel încât disponibilitatea infrastructurii software a aplicației MySMIS a fost asigurată.

Proiectul a contribuit astfel la îmbunatăţirea procesului de coordonare şi implementare a instrumentelor structurale pentru perioada 2014-2020. Proiectul a avut o valoare de 3.988.911,36 lei reprezentând asistenţă financiară nerambursabilă (Fondul European de Dezvoltare Regională).